Convocada l’Assemblea de Socis de l’ABPS del 2014

La Junta Directiva presidida per Xavier Salmerón i Carbonell ha decidit convocar l’Assemblea General de Socis 2014 de caràcter ordinari, i que alhora serà electiva, pel pròxim divendres dia 12 de desembre de 2014 a les 21,30h en primera convocatòria.

Al ser una assemblea electiva, s’obre un termini per tal que tots aquells socis de l’entitat que vulguin presentar una candidatura per presidir l’Agrupació i formar part de la junta, ho puguin comunicar sempre per escrit a qualsevol membre de l’actual junta o per correu electrònic (info@agruapsitges.cat) abans del 20 de novembre de 2014. Passat aquest termini, es comunicarà i confirmarà a tots els socis l’ordre del dia de l’Assemblea ordinària electiva i s’anunciarà les candidatures presentades.

Per formar part de la junta directiva, segons els articles 4 i 5 dels estatuts de l’entitat, només cal que siguin majors de 16 anys amb una antiguitat de més d’un any com a soci, i que els socis entre 16 i 18 anys només podran ocupar vocalies.

L’actual junta directiva compleix així el seu mandat de dos anys tal com marquen els estatuts que ha de ser, després d’haver-se aprovat la seva candidatura a l’Assemblea de socis del 2012 per unanimitat.

Assemblea ABPS 2014

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

97 − 92 =

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>